Dopravní podmínky


Dopravní podmínky


Česká pošta

Ceny u dopravní společnosti Česká pošta jsou vypočítány dle váhy, popř. rozměru viz. Ceník přepravy, nejvýše však do váhy 50 kg, nejvyšší povolená délka jedné strany balíku 2 m. Lze využít služby:


  • Balík do ruky

  • Balík na poštu

  • Doporučený balíček

  • Doporučené psaní


Zboží je možné objednat dvěma způsoby a to „Bankovním převodem“ a „Dobírkou“. U způsobu platby „Bankovním převodem“, zákazník uhradí zboží předem na účet internetového obchodu. Následně je zboží dodáno dle výběru služby (Balík do ruky, Balík na poštu, Doporučený balíček, Doporučené psaní) bez dalších poplatků či nákladů. U způsobu platby na „Dobírku“ zákazník neplatí dopředu nic, ale až při převzetí u dopravce a to hotově, nebo pokud to dopravce umožňuje platební kartou. V tomto případě je účtován poplatek za doběrečné. 


Přepravní společnost PPL

Zboží je taktéž možné platit Bankovním převodem nebo Dobírkou. Přepravní společnost zákazníka informuje o převzetí zboží + dodá data o přepravě k vám, tzv. Track α Trace list. Pokud zákazník vyplní pravdivě a dobře kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail) je informován o datu a času dodání formou sms a e-mailem.


Maximální váha balíku do 30 kg, délka balíku (nejdelší strany) nesmí překročit 1,5 m. Součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m.


Přepravní společnost PPL – Slovenská republika

Maximální váha zásilky je do 5-ti kg. délka balíku (nejdelší strany) nesmí překročit 1,5 m. Součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m. Doba dodání je delší než v ČR.


Zásilkovna

Nejlevnější způsob dodání. Zboží bude dodáno do vámi zvolené pobočky-výdejního místa Zásilkovny, tam, kam si přejete. Tato služba je vhodná pro ty, kteří např. z časových důvodů nechtějí čekat na kurýra na dodací adrese. Zákazník není limitován časem. Zásilkovna zákazníka informuje o převzetí zboží do přepravy a následně o jeho výdeji. Zákazník vždy dostane sms zprávu a e-mail s přiděleným heslem, které v pobočce předkládá při výdeji. Heslo je nutné, jinak vám nebude balíček vydán!!!


Tato služba je určena pro drobné zásilky. Rozměr součtu všech tří stran balíčku nesmí přesahovat 150 cm (např. 60x50x40 cm). Pokud nám charakter zboží nedovolí zaslat zboží tímto způsobem, budeme vás o změně dopravce informovat. Dále tato služba není vhodná pro křehké zboží. Případná reklamace poškozeného zboží vám nemusí být uznána ani dopravcem ani námi!!


DPD dopravní společnost ve spolupráci se Zásilkovnou

Platí stejná pravidla jako u klasické Zásilkovny, s tím rozdílem, že vám zboží dodá kurýr na určené místo – na vámi uvedenou dodací adresu. Zboží hradí zákazník buď předem na bankovní účet internetového obchodu, nebo dobírkou- hotově u kurýra.


Tato služba je určena pro drobné zásilky do 2 kg. Rozměr součtu všech tří stran balíčku nesmí přesahovat 150 cm (např. 60x50x40 cm). Pokud nám charakter zboží nedovolí zaslat zboží tímto způsobem, budeme vás o změně dopravce informovat.


Zásilkovna – Slovenská pošta

Platí stejná pravidla jako u klasické Zásilkovny, s tím rozdílem, že vám zboží dodá kurýr na určené místo – vámi uvedenou kontaktní adresu. Zboží hradí zákazník buď předem na bankovní účet internetového obchodu, nebo dobírkou u společnosti Slovenská pošta.


Tato služba je určena pro drobné zásilky. Rozměr součtu všech tří stran balíčku nesmí přesahovat 150 cm (např. 60x50x40 cm). Pokud nám charakter zboží nedovolí zaslat zboží tímto způsobem, budeme vás o změně dopravce informovat.


Osobní odběr

Výdejní místo pro vaše objednávky a vzorkovou prodejnu naleznete na adrese Počernická 272/96, 108 00 Praha 10, Malešice (budova Klimacentrum MARKLAND, přízemí). Autobusové spojení linka č. 177, 195, 297, 133, 163, . GPS souřadnice: Loc: 50°4'58.611"N, 14°30'33.903"E. Zboží objednané přes Internetový obchod www.vse-pro-vas-dum.cz, je vydáváno výhradně po telefonické či písemné domluvě (prodejnu opouštíme za účelem doplnění zboží a odesíláním balíků). Nejsou zde skladové prostory, proto není možné ihned po objednání odebrat. Vystavené zboží na prodejně je možné ihned zakoupit. Dále bude možné zboží vybrat z připravovaných katalogů a objednat.


Zboží u osobního odběru pro vás blokujeme maximálně 5 pracovních dní, pokud se s námi zákazník nedomluví jinak, poté objednávku automaticky stornujeme!!!!




Doba odeslání

Balíčky jsou odesílány v pracovní dny zpravidla v úterý a čtvrtek (den závozu dodavateli) a dále pak dle vybraného způsobu platby zákazníkem. Pokud zákazník objedná zboží na „Dobírku“ zboží je odesláno v co nejkratším možném termínu od objednání. V případě platby „Bankovním převodem“ čekáme na platbu (1-3 dni) a posléze odesíláme opět v co nejkratším možném termínu od odeslání objednávky. Vše se také odvíjí od skladové dostupnosti, která se velmi rychle mění. Pokud zboží již není skladem (může se stát v případě, že objednal zákazník před vámi), jste o této skutečnosti informování a je jen na vás, zda si na zboží počkáte, nebo zda objednávku stornujete. O odeslání budete informování formou sms zprávy a e-mailem, popř. telefonicky. Pokud vám sms zpráva nebo e-mail o stavu objednávky nedorazí, zadal/a jste špatné adresní údaje při tvorbě objednávky, nebo e-mail mohl spadnout do tzv. Spamové pošty. Tento fakt nelze z naší strany ovlivnit, kontrola je na vás!!!

 

Doba dodání

Uvádíme 3–7 PRACOVNÍCH DNÍ (pracovní den = pondělí – pátek). Jestliže objednáte v pátek, zboží je odesíláno až následující úterý, popř. další pracovní dni. Zboží odebíráme od různých dodavatelů a ne vše držíme skladem. Přepravní společnost pak zboží dopravuje od 1–3 pracovních dni od expedice a dále dle zvolené služby. Dobu, výdejní místo a kvalitu dodání v tomto případě nejsme schopni ovlivnit, závisí na dopravní společnosti!!! Ve dnech pracovního klidu (sobota, neděle, státní svátky) se doba dodání prodlužuje!!!



Reklamační podmínky

Při přebírání zásilky od jakékoliv dopravní společnosti je nutné balíček vizuálně zkontrolovat!!! V případě, že balíček vykazuje poškození je třeba sepsat s dopravcem protokol o poškození, popř. vůbec nepřebírat!!! Pokud je vše v pořádku, ale zboží uvnitř balení vykazuje poškození dopravou je třeba nás kontaktovat, nejlépe na e-mail: info@vse-pro-vas-dum.cz. Pro urychlení případné reklamace k tomuto e-mailu přiložit popis vady + fotodokumentaci. Následně budete námi kontaktování v co nejkratší možné době a informování o dalším postupu. To vše je nutné řešit nejpozději do 2 pracovních dní (48 hodin) od převzetí. Na pozdější reklamace nikdo nebere zřetel a neuzná je!!!


U jednotlivých dopravců se způsob reklamace liší. V případě České pošty je nutné poškození nahlásit u nejbližší pobočky společně s důkazem o poškození. U ostatních dopravců řeší poškození příkazce, tedy dodavatel (www.vse-pro-vas-dum.cz) dále jen Reklamační podmínky http://www.vse-pro-vas-dum.cz/reklamacni-podminky. 


Upozornění

Dovolujeme si upozornit, že v případě, že povaha zásilky (rozměr, váha, křehkost atd.) nebude odpovídat vámi vybrané službě – dopravní společnosti, dopravní společnost po předchozím upozornění změníme a cenu dopravy upřesníme!!!


Při objednávce se také může stát, že vás systém nepustí k výběru dopravce, je to z důvodu, že součet vah zboží převyšuje námi určený limit. V tomto případě nás neváhejte kontaktovat, cenu dopravy vám spočítáme individuálně.


Pokud jste si jistí, že vybrané zboží je možné zaslat levnější formou, než vám systém nabízí, kontaktujte nás také, nebo před ukončením objednávky zadejte do poznámky o jaký druh dopravy máte zájem a objednávku dokončete. Pokud uznáme, že máte pravdu, není problém objednávku přepracovat ve váš prospěch. V tomto případě však před případnou platbou bankovním převodem vyčkejte na instrukce ohledně ceny.