O nás


VŠE PRO VAŠI DOMÁCNOST, VÁŠ DŮM 


ZAHRADU i DÍLNU




Vážení zákazníci vítejte na naši internetových stránkách. Jsme e-shop zabývající se sortimentem zboží, které potřebujete k běžnému dennímu životu. Snažíme se vybírat zboží dle kvality, ale zároveň aby bylo dostupné i cenově. Denně přidáváme nové zboží. Co jste dnes v nenalezli, můžete zítra najít! Pokud něco hledáte, ale nenašli jste u nás, není problém zadat dotaz na adresu info@vse-pro-vas-dum.cz. Poptáme u dodavatelů a vytvoříme cenovou nabídku přímo pro vás. V případě dotazů vám rádi poradíme s výběrem, doporučíme, či zjistíme potřebné informace ohledně produktů. Rádi si i přečteme vaše připomínky a návrhy, co vám v obchodě chybí či co byste doporučily.  Popř. uvítáme i upozornění na chybu. Našim zákazníkům se budeme snažit vyjít maximálně vstříc a doufáme, že bude spokojenost na obou stranách.


BAREVNÉ ODLIŠNOSTI


Rádi bychom vás také chtěli upozornit, že u některých výrobků jde jen o ilustrativní foto, které nám poskytuje dodavatel a vzhled se může např. barevně lišit. U výrobků, kde je vidět více variant dekoru či barvy je třeba uvádět do poznámky při koupi, o co máte zájem, nebo se nejdříve zeptat, zda je vybraná varianta na skladě. V případě, že toto zákazník neuvede, nechává výběr na nás a výrobek bude vybrán náhodně, dle skladových zásob. U některých produktů s nízkým počtem kusů na skladě se také může stát, že už na skladě fyzicky nejsou. Aktualizace stavu zásob probíhá 1x denně dodavatelem. V tomto případě se vám samozřejmě ozveme a pokud je možná alternativa nabídneme, nebo upřesníme, kdy bude výrobek nově naskladněn. Záleží jen na vás, zda odstoupíte od Objednávky/kKpní smlouvy, nebo vydržíte, než bude výrobek nově dodán. Dle obchodních podmínek je to vaše právo.


PORUŠENÝ ČI ZNIČENÝ OBAL BALÍČKU


Veškeré balíčky a jejich obsah je námi zkontrolován a jsou pojištěny, v případě křehkosti i důkladně označeny příslušnou samolepkou. Proto při zakoupení a následném dodání je také třeba zkontrolovat, zda je balíček v pořádku. V případě, že je obal narušen, zboží nepřebírejte a dejte nám prosím vědět, nebo reklamujte přímo u dopravce, abychom mohli začít řešit případnou reklamaci a vám dodat zboží v pořádku. Pokud balíček přeberete a vadu či porušení zjistíte později, je reklamace na vás!! a je třeba reklamaci řešit vyfocením i s obalem a reklamovat u dodavatele (Česká pošta, PPL, Zásilkovna, DPD). Česká pošta toto řeší nejpozději do 48 hodin od převzetí osobně na kterékoliv pobočce. Zásilkovna na e-mailu: reklamace@zasilkovna.cz. a v kopii nám http://www.vse-pro-vas-dum.cz/index.php?route=account/return/add.   Na pozdější reklamace už neberou zřetel ani dopravci ani my!!!


ZÁRUČNÍ DOBA A DOKLAD O ZAKOUPENÍ


Záruční doba u veškerého zboží je 24 měsíců, u spotřebního materiálu se tato doba liší v souvislosti s Obchodním zákoníkem. Při zakoupení vám systém automaticky vygeneruje stav vaší objednávky a informuje formou sms a e-mailem. V balíčku vám automaticky zasíláme doklad o zakoupení – Fakturu, která slouží jako Dodací list i jako doklad k případné reklamaci. V případě platby bankovním převodem vám systém také nabízí, jak částku k úhradě zaplatit. Odesílání balíčků není nijak ovlivněno platbou, tedy bankovním převodem či dobírkou. V obou případech se zboží zasílá 3–7 pracovních dní od odeslání objednávky či po připsání platby. Tyto pravidla jsou uvedena i v našich Obchodních podmínkách: http://vse-pro-vas-dum.cz/obchodni-podminky-p2/, se kterými odesláním objednávky souhlasíte a zároveň souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.


OBJEDNÁVKA VĚTŠÍHO MNOŽSTVÍ ZBOŽÍ


V případě, že objednáváte větší množství zboží, je nutné nás kontaktovat. Systém vás nepustí dál, pokud váha objednaného zboží přesahuje 50 kg. V tomto případě vám nabídneme osobní dovoz zboží, nebo doporučíme dopravce, který je schopný požadované množství dodat a zároveň vytvoříme cenovou nabídku přímo pro vás. Kontaktujte nás e-mailem info@vse-pro-vas-dum.cz nebo na telefonním čísle






KONTROLA NEVYŽÁDANÉHO SPAMU


Po vytvoření objednávky zkontrolujte prosím své kontaktní údaje, zda jsou správné. V případě, že vám nedorazí potvrzující e-mail, zkontrolujte SPAM!!! Dále je třeba zkontrolovat telefonní číslo, při každé objednávce vám dorazí i informační sms, pokud tomu tak není, je něco špatně. Své objednávky lze zkontrolovat na http://vse-pro-vas-dum.cz/orders/ .




PODĚKOVÁNÍ


Všem zákazníkům, kteří náš obchod navštívili či si zakoupili zboží děkujeme!


A zároveň bychom vás chtěli poprosit o případná hodnocení jak námi nabízených služeb či zboží, tak i kvality dodání. Z případných chyb se učíme a snažíme se vše vylepšovat k vaší spokojenosti.